Thursday, October 2, 2008

Raya Kedua

Kenyang betul perut aku ni.Dua rumah sudah aku gate crashing ni.Pertama rumah Si Ash kemudian Si Abdul pula.Nampak je lauk,ku terus makan tak henti-henti.Kang terasa nak meletup ba perutku.Sekurang-kurangnya hari ni ku dapat keluar lihat muka-muka member yang dah lama tak jumpa.Lepas ni entah bila boleh lagi berjumpa dengan mereka?

Lepas gate crashing kat rumah Si Ash tu ku terus ke rumah Si Abdul.Pijak je terus kat rumah dia terus aku dijemput untuk makan.Ha,lepas tu pula ayah Si Abdul pun mula berbual lama dengan aku.Ai memang lama kita orang berbual.Ayahnya tak henti-henti bagiku nasihat.Memang ba orang yang berpengalaman kan.Bagi kebanyakan orang,jika berbual dengan ayahnya mungkin terasa bosan.Tapi bagiku pula terasa macam aku diberi nasihat yang bagus.Anu,bapaku pun tak pernah bagiku nasihat.Namun,nasihatnya memang bagus bagiku ba yang sedang merana kat Form 6.

Konklusinya,Raya Kedua ini memang tak rugi.Sekurang-kurangnya dapat jumpa member,makan dan diberi nasihat.Macam mana pula dengan Raya Kedua korang?